فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

شنیده های اپلی: ۶۴ درصد بازار فروش فصل قبل آیپدها در چنگال آیپد مینی
 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY

اگر چه اپل در فصل گذشته تقریبا ۱۵ درصد سهم خود در بازار تبلت ها را از دست داده، اما می دانیم همچنان رهبر و یکه تاز این عرصه است. ولی جالب اینجا است که از اواخر سال ۲۰۱۲ و با عرضه آیپد مینی، می توان رقابتی پنهان، خزنده و درون شرکتی را هم میان آیپدهای اپل به تماشا نشست. و اکنون به خوبی صدای غران آیپد مینی شنیده می شود که در حال خوردن عموزاده های بزرگتر خود است.

به تازگی هم یک منبع ناشناس به دیجی تایمز گفته اپل در سه ماهه اول ۲۰۱۳ بیش از 12.5 میلیون آیپد مینی فروخته است. که این به معنی سهم ۶۴ درصدی از کل آیپدهای فروخته شده در این فصل (19.5 میلیون آیپد) است. از سوی دیگر، عدد فروش آیپد ۸ اینچی اپل که از سوی دیجی تایمز اعلام شده، برتری کاملا مشخص و معنی دار این تبلت را در مقابل نکسوس 7 گوگل به رخ می کشد. زیرا منابع دیجی تایمز خبر می دهند این تبلت گوگل از زمان عرضه در تابستان گذشته، تا کنون تنها 4.5 میلیون دستگاه فروش داشته است.

همچنین شایعات فراوانی از تلاش اپل جهت عرضه دو نسخه جدید آیپد مینی در پاییز امسال خبر می دهند: یکی از این نسخه ها احتمالا مقداری گران تر بوده و به نمایشگر رتینا مجهز خواهد شد. دیگری از نسخه فعلی هم ارزانتر بوده و رقیبی جدی تر برای نکسوس 7 و کیندل فایر HD آمازون می تواند باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 10943
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو