فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY
شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : Amin & Reza

شاتر: زندگی در رنگ؛ قرمز

 
شاتر: زندگی در رنگ؛ قرمز

وب‌سایت نشنال جئوگرافیک، در بخشی به نام Life In Color، به رنگ‌های پیرامون ما می‌پردازد. عکاسان در Life In Color با توجه به یکی از رنگ‌های طبیعت، نماهایی از آن را برای ما به تصویر می‌کشند. در این بخش از «شاتر»، عکس‌هایی با موضوع رنگ قرمز به شما تقدیم می‌شود. در ادامه با gold sky همراه باشید.



ادامه مطلب ...

دقیق‌ترین ساعت‌ جهان: تا 100 برابر دقیق‌تر از ساعت اتمی سزیمی

NIST Boulder Clock
NIST Boulder Clock

در کنار صخره‌های دامنه‌ی کوهی در کلرادو، آزمایشگاه‌های موسسه ملی علوم و فناوری ایالات متحده (NIST) برپا شده که دقیق‌ترین وسایل اندازه‌ گیری و پیچیده‌ترین ابزارآلات مهندسی را در خود جای داده است. از میان همه‌ی عجایبی که می‌توان در آنجا یافت یا طبیعت زیبایی که در اطراف پراکنده شده است، تصمیم داریم به دقیق‌ترین ساعت روی زمین نگاهی بی‌اندازیم. پس با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...

آیا گوگل می‌تواند خودروی نکسوس خود را بدون گرفتن کمک از سازندگان مطرح خودرو، بسازد؟

آیا گوگل می‌تواند خودروی نکسوس خود را بدون گرفتن کمک از سازندگان مطرح خودرو، بسازد؟

خودروی بدون سرنشین گوگل، اکنون مدت‌ها است که در حال آزمایش شدن است. گوگل از این پروژه با افتخار نام می‌برد زیرا با استفاده از این تکنولوژی و برای راندن خودرو، نیازی به حضور یک راننده مجرب نیست، بلکه این کار توسط کامپیوتر و بازوهای روباتیکی انجام می‌گیرد. اما نکته اصلی در این‌جا این است که آیا گوگل می‌تواند به تنهایی این خودرو را بسازد یا خیر؟ زیرا طراحی و ساخت یک خودرو امری است تخصصی که تعداد معدودی از کمپانی‌های جهان قادر به انجام آن هستند.



ادامه مطلب ...
شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : Amin & Reza

ارئه نسخه بتا مجموعه iWork اپل بر روی سایت iCloud
اپل این روز ها حسابی مشغول تغییر و تحول در سایت سرویس ابری خود، یعنی iCloud است. همین چندی پیش بود که خبر تغییر ظاهر نسخه بتای این سایت را برای شما در نارنجی منتشر کردیم و اکنون نیز می خواهیم از اضافه شدن مجموعه iWork بگوییم.
 
همانطور که اپل در آخرین کنفرانسش وعده داد، مجموعه نرم افزار های iWork ، که معادل آفیس مایکروسافت به حساب می آیند، سر انجام به فضای وب آمدند تا زین پس کاربران بتوانند به صورت آنلاین از خدمات آن ها استفاده کنند.
 
هم اکنون برنامه های Pages، Numbers و Keynote بر روی آی کلاؤد قرار گرفته است. کاربران با استفاده از این سرویس ها می توانند تغییرات اعمال شده در فایل های خود را بین نسخه های مک، آیفون و آیپد این نرم افزار ها به اشتراک گذارند.
 
نسخه غیر آنلاین این اپلیکیشن ها پولی هستند، اما اپل هنوز در مورد نسخه تحت وب آن ها اظهار نظری نکرده و نسخه بتا را به رایگان در اختیار همه کاربران قرار داده. متاسفانه طی بررسی های خود متوجه شدیم که هیچ یک از اعضای مجموعه iWork روی سرویس ابری اپل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند و حروف را جداگانه نمایش می دهند. با این وجود اگر تمایل داشتید که از این سرویس استفاده کنید، تنها کافی است وارد حساب کاربری خود در سایت iCloud.com شوید.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 10851
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو