فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

پیش بینی درآمد ۸.۸ میلیارد دلاری مایکروسافت از اندروید در ۲۰۱۷
 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY

اگر پیگیر اخبار فناوری و دنیای تکنولوژی باشید، حتما از داستان استفاده غیرقانونی گوگل از کدها و پتنت های اوراکل، مایکروسافت و برخی دیگر هنگام خلق سیستم عامل های اندروید و کروم خبر دارید. و می دانید که این موضوع، تولید کنندگان ابزارهای اندرویدی را در اوضاع بدی گرفتار ساخته است.

در ادامه مطلب همراه GOLD SKY باشید.

جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : Amin & Reza
تلاش شرکت های مخابراتی دنیا برای استتار زیرساخت های موبایل توسط اشیای طبیعی به نوعی می تواند دهن کجی به طبیعت باشد، ولی...
در ادامه مطلب همراه gold sky باشید.


ادامه مطلب ...
جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:6 ::  نويسنده : Amin & Reza
شوخی با اریک اشمیت: من که بلکبری دارم، جنگ هم شد، شد!

تا به حال با خودتان فکر کرده اید اگر درگیری نظامی بین دو کره در بگیرد -که قطعا پای امریکا هم به آن باز خواهد شد، آن وقت چه بلایی به سر دنیای فناوری می آید؟ *در ادامه مطلب همراه Gold Sky باشید*



ادامه مطلب ...

 

مایکروسافت نسل بعدی تبلت سرفیس را ماه آینده معرفی می کند.

مایکروسافت نسل بعدی تبلت سرفیس را ماه آینده معرفی می کند
 

مدت‌ها است که شایعه تبلت 7 اینچی سرفیس مایکروسافت به گوش می‌رسد و حالا دیجی‌تایمز – خبرگزاری نزدیک به تولیدکنندگان آسیایی – گزارش نموده که مایکروسافت ماه آینده و در کنفرانس BUILD، از نسل دوم تبلت سرفیس در دو سایز 7 و 9 اینچ پرده‌برداری خواهد کرد. اگر این اطلاعات دقیق باشند، مایکروسافت بیش از یک ابزار از خانواده سرفیس را برای امسال برنامه ریزی کرده است.

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:47 ::  نويسنده : Amin & Reza

 

بررسی اکسپریا Z سونی

 

بررسی اکسپریا Z سونی
 

سونی از زمانی که سهم اریکسون را خریداری نمود و صاحب برند اکسپریا شد، تلاش نمود تا نظر مخاطبین سابق را به محصولات جدید خود جلب کند. این کمپانی ژاپنی، سال گذشته تلفن اکسپریا T را معرفی کرد که نسبت به مدل‌های قبلی از جنبه‌های مختلف بهبود یافته بود؛ اما این محصول نیز آن‌چیزی که کاربران انتظارش را داشتند، نبود. اما امسال سونی زودتر از دیگر رقبا دست به کار شد و پرچم‌دار اندرویدی خود را با طراحی کاملا متفاوت، ساده و جذاب معرفی کرد. اکسپریا Z همان تلفن خوش ساخت و مقاومی است که طرفداران سونی انتظارش را می‌کشیدند؛ تلفنی که استقبال بسیار خوبی از آن شد و ما در این مقاله، قصد بررسی آن را داریم. پس اگر مشتاق هستید تا در مورد Z بیشتر بدانید، با goldsky همراه باشید.

 

 



ادامه مطلب ...
قربانت، سلام برسان!

تاریخ دارد به نوعی دوباره تکرار می شود. در سال 2007، ماجرای آیفون/لئوپارد رخ داد. اپل در وضعیت ضرب العجل قرار داشت، آیفون باید در کنفرانس توسعه دهندگان آن سال معرفی می شد و برای همین مهندسین از بخش OS X به بخش iOS (البته iPhone OS آن زمان) منتقل شدند تا کار به موقع تمام شود...

 به ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : Amin & Reza

حتما برای شما هم بارها پیش آمده است که به دلیل آشنایی تان با کامپیوتر، ابزارهای الکترونیک و مشکلات آنها، از طرف دوستان و خانواده تان به شما مراجعه شده و کامپیوترهای رو به نابودی در اختیارتان گذارده اند، یا سوالاتی در خصوص مشکلات اسرار آمیز ویندوز پرسیده اند.

در این مطلب سعی داریم برخی نکات مفید در خصوص حل مشکلات کامپیوترها، سیستم عامل و موارد مانند آن را گرد هم آوریم. درست است که شما همه اینها را می دانید، اما این لیست یک فایده مهم دارد: می توانید آن را پرینت کرده و در اختیار دوستان و اعضاء خانواده تان قرار دهید، تا برای هر مشکل جزئی، سراغ شما نیایند.

پس در ادامه مطلب با Gold sky همراه باشید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : Amin & Reza

اچ تی سی در کنفرانس اعلام نتایج مالی فصل اول 2013، اعلام کرده که انتظار دارد درآمدش در فصل دوم 2013 با یک جهش 63.6 درصدی روبرو و به .... (به ادامه مطلب مراجعه کنید)



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : Amin & Reza

فبلت ها یک خانواده دو رگه بین تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند که اندازه نمایشگر آنها بین 5 تا 6.9 اینچ است. بسیاری افراد فکر می کنند که فبلت ها فقط یک هوس زودگذرند و چندی دیگر محو خواهند شد، اما دارندگان آنها، عاشق فبلت های خود هستند. اما چه ویژگی هایی اعتیاد به این دو رگه ها را دامن می زند؟ برای خواندن بقیه مطلب به ادامه آن مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...

سلام دوستان بلاخره اولین از اولین چاپگر 3 بعدی رونمایی شد.

به ادامه ملب مراجعه کنید تا جزععیات این پرینتر را ببینید.



ادامه مطلب ...

شنیده های اپلی: ۶۴ درصد بازار فروش فصل قبل آیپدها در چنگال آیپد مینی

سلام دوستان لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر هم یادتون نره.

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ چندی پیش اعلام کرد آنقدر تلفن هوشمند می فروشد که بخش های تولیدی اش از تامین قطعات عقب می مانند. با این حال، این مسئله باعث نشده که فناوری های جدید را به خط تولید خود اضافه نکند.

بقیه خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : Amin & Reza

 

سقوط سیب سرخ جابز

اپل

 

از وقتی «استیو جابز» رفته، اپل آن حال و روز خوب گذشته را ندارد. گرچه آن‌ها سخت می‌کوشند تا جای خالی او را پر کنند، اما «تیم کوک» نتوانسته آنطور که باید و شاید جایگاه اپل را حفظ کند. البته شاید حتی اگر استیو جابز هم بود با وجود رقابت سنگین فعلی در دنیای گجت‌ها باز هم وضعیت اپل تغییر چندانی نمی‌کرد. در این اینفوگرافیک قصد داریم آمار و اطلاعات مربوط به وضعیت اپل طی چند ماه گذشته را به تصویر بکشیم. با goldsky همراه باشید.



ادامه مطلب ...

 

دیسپلی‌میت: صفحه نمایش گلکسی اس 4 فوق‌العاده بهتر از اس 3 است.

Galaxy S4

 

تمام کارشناسانی که شانس بررسی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ را داشته‌اند به تعریف و تمجید از صفحه نمایش AMOLED تمام‌اچ‌دی آن پرداختند و حالا در آخرین اظهار نظر که توسط کارشناس برجسته نمایشگر، Display Mate منتشر شده، او بهبودهای انجام شده در این صفحه نمایش را فوق‌العاده مفید و اساسی دانسته‌اند. در ادامه شرح بررسی این صفحه نمایش و مقایسه آن با آیفون 5 و گلکسی اس 3 را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...

سلام دوستان به تازگی برخی از ویژگی های اچ تی سی ام4 لو رفته برای خواندن این ویژگی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : Amin & Reza

آیا آیفون 5S پایان خرداد معرفی می شود؟

برای پاسخ به این سوال به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 10836
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو