فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY
شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : Amin & Reza

ارئه نسخه بتا مجموعه iWork اپل بر روی سایت iCloud
اپل این روز ها حسابی مشغول تغییر و تحول در سایت سرویس ابری خود، یعنی iCloud است. همین چندی پیش بود که خبر تغییر ظاهر نسخه بتای این سایت را برای شما در نارنجی منتشر کردیم و اکنون نیز می خواهیم از اضافه شدن مجموعه iWork بگوییم.
 
همانطور که اپل در آخرین کنفرانسش وعده داد، مجموعه نرم افزار های iWork ، که معادل آفیس مایکروسافت به حساب می آیند، سر انجام به فضای وب آمدند تا زین پس کاربران بتوانند به صورت آنلاین از خدمات آن ها استفاده کنند.
 
هم اکنون برنامه های Pages، Numbers و Keynote بر روی آی کلاؤد قرار گرفته است. کاربران با استفاده از این سرویس ها می توانند تغییرات اعمال شده در فایل های خود را بین نسخه های مک، آیفون و آیپد این نرم افزار ها به اشتراک گذارند.
 
نسخه غیر آنلاین این اپلیکیشن ها پولی هستند، اما اپل هنوز در مورد نسخه تحت وب آن ها اظهار نظری نکرده و نسخه بتا را به رایگان در اختیار همه کاربران قرار داده. متاسفانه طی بررسی های خود متوجه شدیم که هیچ یک از اعضای مجموعه iWork روی سرویس ابری اپل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند و حروف را جداگانه نمایش می دهند. با این وجود اگر تمایل داشتید که از این سرویس استفاده کنید، تنها کافی است وارد حساب کاربری خود در سایت iCloud.com شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 10962
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو